· Nejdůležitějším aspektem reklamy je impakt, tedy kolik potenciálních zákazníků má vaše prezentace šanci oslovit. V tomto ohledu jsou naprosto neocenitelným nástrojem sociální sítě. Založení profilu na Facebooku, Twitteru nebo na Instagramu je zadarmo, a s chytře vymyšlenou reklamou můžete oslovit sta tisíce lidí. Jaký obsah na sociální sítě nejlépe přidávat? Takový, aby ho lidé chtěli sdílet mezi sebou. Principem všech těch Facebooků a jim podobných je označování. Tedy, Pokud dáte na sociální síť něco, v čem lidé mohou označit své přátele, tak s minimální námahou dosáhnete toho, že váš příspěvek uvidí spousta lidí. Také se zaměřte na obsah, který budou uživatelé sdílet: vtipný, ale může být i šokující nebo lehce kontroverzní. Prostě něco, co budou lidé chtít, aby viděli i všichni ostatní. Jak to udělat? Podívejte se na kampaně firem jako Pepsi nebo Kofola. Jejich reklama část lidí provokuje, ale vědí o nich všichni.
· Kromě obsahu můžete online a offline svět propojit pomocí takzvaných give-away. Jde vlastně o takové soutěže, které jsou ale daleko méně náročné pro organizátory i pro účastníky. V podstatě jen napíšete příspěvek o tom, že máte k dispozici několik produktů, které dáte jednomu z uživatelů, který vám odpoví pod příspěvek. Potenciální zákazníci tak nemusejí udělat nic víc, než naťukat svoje jméno a stisknout odeslat. S minimální námahou a v podstatě za pakatel rozšíříte pozornost o svém produktu i mezi lidi, kteří by se o nich jinak nikdy nedozvěděli. Kromě toho, vyzkoušení produktu je jednou z nejspolehlivějších cest, jak si vybudovat loajální zákaznickou základnu.
Nepodceňujte sílu online reklamy, ale nezapomínejte ani na osobní kontakt se zákazníky. Čas totiž ukázal, že tato kombinace funguje ze všech nejlépe, ať už vlastníte malý krámek na rohu ulice nebo jste šéfem nadnárodní společnosti s tisíci podřízených.